Redigera bilder.

Gud vad enkelt det är att redigera bilder egentligen! Okej, inte för att jag är speciellt bra på det! Men ändå, det är jävligt enkelt. Undra hur många det är som redigerar sina bilder. För ibland när man ser vissa personer på bild, så ser dom mycket annurlunda ut i verkligheten än på bild, så då måste dom väll ha redigerat? Tänk hur många som redigerar så dom te.x ser smalare ut, finare och slätare hy, och en massa andra saker! Jag brukar inte redigera mina bilder så mycket, (gjorde det förut) och gjorde det nu bara för att testa. Vart lite skilnad iallafall! Gjorde så att jag ser brunare ut, ljusare hår, lite smalare ansikte, osv.  Har andvänt mig utav http://picmonkey.com för dom som undrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback