you got that one thing,

Meeeeeeen vad jobbigt, skrev nyss värsta långa texten om vad jag gjort idag så vart det nå fel så att allting bara försvann.. Jaja, bara att skriva om då!
Idag har jag gjort nationella prov i engelska, läsförståelse och hörförståelse. Gick väll lite sådär, men hörförståelsen var iallafall enklast tycker jag. När vi hade gjort klart det så hade vi en skit lång håltimme, så då passade jag Anna och Zara på att ta en promenad. Sen hade vi två joobbiga lektioner kvar, var jätte trött och hade ont i huvudet = går inte att jobba. Sen när vi äntligen slutade så lära jag städa mitt rum, var jobbigt men är skönt nu när det är gjort, såg ju ut som ett bombnedslag innan. Sen dansade jag dansmatta med emilia,och gjorde även en massa knäböj. Var jätte skönt att få röra lite på sig! Och  hoppas jag får lite träningsvärk imorgon, känner mig så duktig då ;)
Nu ska jag nog slå på filmen "The hunger games". PÖSS
Kolla vad fin anna är då!

Kommentarer
AnnA säger:

Det är du som är fin! :)

2012-04-19 | 22:17:55
sarah säger:

Hur var filmen? :D

2012-04-20 | 16:57:50
Bloggadress: http://girlycious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback