Bessemerskolan.

Jag räknade precis ut att det bara är 12 dagar kvar tills skolan börjar. GUD vad det här sommarlovet har gått fort, har knappt hunnit göra nånting. Och det har varit sämsta sommarlovet också, regn nästan hela tiden.. Aja det har ju iallafall varit skönt att få sovit ut lite!
Jag ska ju som sagt börja på handelsprogrammet på Bessemerskolan. Och faktiskt så längtar jag liite, det ska bli skönt att börja gymnasium, och det ska bli roligt att lära känna nya personer. Också kommer man inte sova bort halva dagarna nå mer, så det kommer också bli skönt. Men jag  kommer nog vara väääldigt nervös första dagen, eftersom jag har ingen aning om vart man ska mötas nånstans. Plus att jag har sämsta lokalsinnet i världen så jag kommer nog gå vilse där! Haha. Nej men det kommer nog gå bra hoppas jag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback