Jag hatar regn!!

Jag har inte bloggat idag för jag har haft fullt upp hela tiden. Tidigare idag så skulle mamma och micke måla lite saker, så då hjälpte jag till och målade ett bord. Tycker att det är roligt att måla haha. Sen efter det så skulle jag och Emilia GÅ hem till min syster, och hämta min cykel. Och när vi hade gått en bit började det SPÖREGNA, var inte kul, vi vart helt dyngblöta. Stannade kvar hos henne en stund och kollade på tv. Vi tänkte vänta tills det skulle sluta regna, men det gjorde det aldrig, så då fick vi skjuts istället! 
'
Nu sitter jag inne i mitt varma sköna rum (första gången det är bra att jag har ett varmt rum" haha, och har mjukiskläder på mig. Ska nog slå på nån kärleksfilm tror jag, och ligga och mysa med mig själv! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback