Min skoldag +lite mer

Idag i skolan skulle vi egentligen ha spelat brännboll mot tvåorna och treorna. Men det var så fult väder ute, så vi slapp göra det! Istället satt vi i klassrummet och körde typ namn lekar med tvåorna, helt okej. Sen visade även tvåorna oss runt lite i skolan. Sen fick vi sluta efter det! Typ 10.45, hur skönt som helst! Så jag gick hem, och har nyss ätit lite lunch. 
'
Idag är det torsdag, och det betyder att det är "städdag" hemma hos mig.. Och mitt rum behöver veerkligen städas! Ligger kläder och skräp och massa saker öööverallt. 

Kommentarer
sarah säger:

Nödvändigt åh åka dit då ;D men skönt såklart..
Vilka snygga systrar jag har!! <3

Svar: Haha nej , men bättre än att få spela brännboll iaf! Och du är också snygg!! <3
Linnea

2012-08-23 | 14:15:44
Bloggadress: http://girlyciousdiet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback