When I get sad I stop being sad and be awesome instead

Idag slutade jag jätte tidigt. Typ runt 12-1 nångång. Men jag lära sitta i skolan och vänta på att Anna skulle sluta. Som tur var så hade jag Elin att umgås lite med medans. Men sen när Anna äntligen hade slutat så tog vi bussen hem till hon. Sen bakade vi kladdkaka! Sen tog vi en liten promenad och hamnade på nå gräs och vi la oss där och pratade och sånt! Hhihi. 
'
Ikväll SKA jag somna tidigt. Annars blir jag så himla trööött. Som jag varit hela dagen.. För igår somnade jag typ halv ett.. Fast det var för att jag skrev med världens bästa så det gjorde inget! Men som sagt så måste jag sova tidigt annars orkar jag inte haha... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback