Får inte klä ut sig till pepparkaksgubbe

Alltså vad är de som händer med sverige egentligen? Nu ska man inte heller få vara utklädd till pepparkaksgubbe på lucia? Och inte ens äta pepparkakor? För de kunde tydligen vara "stötande" för någon. Vad håller dom på med.. Vad är de som är rasistiskt med det?? Jag får damp, alla är så jävla korkade som bestämmer det! Då kommer man väl snart inte få ha bruna kläder på sig heller, eller äta brunsås, eller äta choklad, nej för DÅ är man tydligen rasist. 
Dom är ju så otroligt töntiga och tycker att allting är rasistiskt nu för tiden... Jag längtar tills jag får rösta, ska lätt rösta på sverigedemokraterna då. Nu kommer säkert många tro att jag är rasist bara för det, och då kan jag säga, NEJ ÄR INTE RASIST.
Gå in här och läs resten av texten om du inte redan sett! http://na.se/nyheter/laxa/1.1909703-pepparkaksgubbar-forbjuds-i-luciataget

Kommentarer
sarah säger:

BRA SKRIVET SYRRAN! <3 Alla som känner dej vet att du inte är rasist, bara för att man inte håller med om invandringspolitiken ska man inte bli kallad det.
Det har ju gått ALLDELES för långt, dom borde koncentrera sig på verkliga problem istället för att hitta på massa fjant.
Förresten får du rösta i nästa val! ;) <3
Puss & kram!

2012-12-10 | 12:25:02
Bloggadress: http://girlyciousdiet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback