Min julafton!

Hur har eran julafton varit? Min var iallafall bra! Först på morgonen så fick jag lite saker i min julstrumpa hihi. Där i låg det: en tidning, en ansiktsmask, torrschampoo och ett läppglans! Mycket bättre än godis! Sen fick vi vänta jätte länge så våran sega släkt som skulla komma hit. Sen åt jag hur mycket mat som helst såklart!. Sen öppnade vi julklapparna efter kalle anka. Det jag fick av familjen: En bodylotions, ett läppglans, en parfym&bodylotion av christina aguilera, en parfym som heter blackxs, värmeskydd, ett presentkort till ett tandsmycke, plus att mamma betalar poledance i julklapp också! Är hur nöjd som helst! Tack igen!
'
Senare på kvällen så blev jag jätte trött, så jag gick och la mig tidigt typ kl 1. Men kunde inte somna, så då gick jag ner till familjen och några till som var där, som satt uppe fortfarande och var fulla, haha.... Behöver nog inte säga mera om de haha. Sen åkte alla vid 05.00 så då somnade jag haha. Var fortfarande lite pigg då, fattar inte hur, men sov jätte länge idag, typ till halv 2, hatar att sova länge!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback