Nästan helt ensam i skolan

Japp, då sitter man i skolan, 2 timmar innan man börjar, härligt! Eller inte. Bloggade inget igår för jag orkade inte faktiskt, förlåt! Men var först i skolan till halv 4, sen hem och packade sen åkte jag hem till älsklingen! Där jag ska sova hela veckan. Underbart! Idag var de jätte jobbigt att gå upp från sängen, eftersom de va så mysigt att ligga där! Men tillslut tvingade jag mig upp och fixade mig jätte fort, så idag ser man ut som man gör! Sen hann vi även äta frukost, och kolla lite på julkalendern! Nu blir det att vänta tills jag börjar, har bara 2 lektioner idag, plus att jag har prov, fml. Känner mig även lite sjuk huhu.
Ser cpful och trött ut, men måste väl bjuda lite på sig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback