sämsta dagen på länge vare ja

Det här va seriöst sämsta dagen nånsin. Skulle tillochmed haft roligare i skolan, men ska väl inte klaga, skönt ändå att vara ledig. Även fast det ända jag har gjort idag är legat i min säng, och gått på toa och städat mitt rum. Har knappt ätit något alls idag! Så ligger här i sängen och hungrar ihjäl, orkar knappt ens resa på mig, så hungrig är jag. Och vi ska äta pannkaka idag, tycker inte om de så mycket eftersom vi äter de varje torsdag... Så blir nog att ta en billys eller något. ÅH bajs på denna dag. Vill bara sova så den är över. Finns en sak som skulle göra mig glad just nu, men nejnej.........
 

Kommentarer
sarah säger:

Hör av dej till mig nästa gång du har en "fuck of day" då, så kan vi hitta på nå eller bara ses! <3 <3 <3

Svar: Hahaha, ja de ska jag!! <3 <3
Linnea

2012-12-07 | 16:28:12
Bloggadress: http://girlyciousdiet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback