The secret, måste läsas!!

Jag vill så gärna se en dokumänter som heter "the secret". Men tyvärr så hittar jag ingenstans att man kan ladda ner den.. Jag hittade bara en kort film när han berättar om "the secret" som ni kan kolla på här nere! Det är så himla coolt, och jag tror vekrligen på att det är sant också. Alltså att man kan få exakt som man vill genom att bara tänka på det och VERKLIGEN tro på det. Om jag kanske ska skrapa en lott eller något, också VET jag och är HELT SÄKER på att jag kommer vinna massa pengar, då kommer jag göra det också. Man kan förendra ens liv helt! Så himla häftigt! Om någon har den dokumänteren eller vet vart man kan ladda ner den, så säg snälla till mig då!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback