i'm here without you baby

Godmorgon alla! Eller det var ett tag sen jag vaknade nu. Jag håller på att packa, eftersom om några timmar ska vi åka till stugan och vara kvar där i en vecka. Så min väska kommer bli proppfull med saker. Jag suger på att packa, tar jämt med för mycket haha.. Jag vet inte än om jag tar med datorn eller inte, men annars får jag mobilblogga! Ska försöka blogga så mycket som möjligt. Men nu måste jag nog fortsätta så jag hinner att duscha och allting innan också ,pusshej!
haha, nån random bild bara som mamma hade på sin på mobil på mig.. 

Kommentarer
sarah säger:

OVANLIGT! Hon älskar att knäppa kort när man äter! :D

Svar: hahahha jo jag vet... :D
Linnea

2012-07-23 | 16:35:33
Bloggadress: http://girlycious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback