Kommer bli mördad imorgon.

Idag har jag varit och solat med Sarah, plus att vi tog en kort promenix också. Har även fått mina högtalare idag, mycket bättre än mina gamla, så det är bra! Just nu sitter jag i min säng och har nyss duschat, jätte skönt, känner mig helt varm i hela kroppen!
'
Åh. Och här kommer en jobbig sak också. Jag måste gå till ungdomsmotagningen imorgon. Eftersom jag nyss märkte att jag tog mitt sista p-piller, trodde att jag skulle ha flera kartor kvar, men hade visst inte det. Och egentligen så ska man ringa till dom när man är på sista kartan, och jag har redat ätit den, så hörs kommer typ bli mördad imorgon.. ;D 
Haha gammal bild, men ungefär sådär känner jag nu. 
 

Kommentarer
sarah säger:

Äh dom förstår nog! :) har du redan varit dit eller?

Var högtalarna bra? :D

Puss! <3

Svar: Mamma var så snäll så hon hade redan åkt och köpt hos en barnmorska för att ungdomsmotagningen hade stängt. Ja , dom är mycket bättre än mina gamla :D pusss! <3
Linnea

2012-07-13 | 14:02:00
Bloggadress: http://girlycious.blogg.se
sarah säger:

vad bra! :P hehe.
Ska vi ut & gå idag? :D
Puss

Svar: Ja kanske, men vart ska vi gå isåfall, och när? :D puss
Linnea

2012-07-13 | 14:07:00
Bloggadress: http://girlycious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback