Varför jag inte bloggat, och vad jag har gjort.

Förlåtförlåt&förlåt för att jag inte har bloggat något! Men jag ska skriva varför jag inte har kunnat gjort det! Så nu kör vi.
I torsdags så dygnade jag som sagt med Axel (fast vi sov faktiskt liiiite). Sen kom jag hem på fredagen ungefär vid 11.30. Åt massa mackor, sen gick jag och sov i två timmar. Sen när jag vaknade hade jag en timme på mig att duscha, göra mig klar, och packa. Eftersom jag skulle åka och campa med Anna och Emma i gräsö. Vi kom dit och slog upp tältet och sen åt vi, spelade lite minigolf, pratade och skrattade en massa. Sen somnade vi rätt tidigt. Sen nästa dag tog vi det bara lugnt på förmiddagen. På eftermiddagen så åkte vi båt över till öregrund. Gick runt lite och gick och solade vid klippor lite och sånt. Sen tillbaka till campingen och åt grillat och massa chips. Sen satt vi och pratade ganska länge och sen somnade vi runt två tror jag. Jag har nyss kommit hem, har hunnit duscha och packat upp lite. 
Så nu vet ni varför jag inte har bloggat något! Och blogg.se appen på mobilen fungerar tyvärr fortfarande inte. Men nu är jag tillbaka igen! 
'
Det vart en väldigt lång text, så jag hoppas att det är iallafall någon som läste den haha. Nu tänkte jag lägga upp lite bilder som jag har knäppt med mobilen. (Senare kommer säkert flera bilder som jagkommer sno utav Anna hihi)
 
 
'
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback