.

Dagen har varit helt okej. Gjorde inte så mycket , kollade mest på film och sånt på lektionerna. Fick även veta att jag fick MVG på ett prov i so i geografi!! Mitt första mvg tror jag, nöjd ialllafall!
'
Sen när jag slutade så orkade jag inte åka hem, så jag tänkte vänta med mert i skolan, för han missade bussen. Men sen skulle han och joseph och några åka till rese och vänta där istället, men jag kunde inte följa med för jag hade inge pengar, och busschaufören var elak så jag fick inte åka med ändå :(. Så då åkte jag hem istället. Fett tråkigt,så regnar det ute också..
Ser ut som att jag är vindögd HAHAHA

Kommentarer
sarah säger:

Du skulle ha ringt :) jag hade kunnat köra er.

2012-06-05 | 19:31:55
Bloggadress: http://girlycious.blogg.se/
sarah säger:

DUKTIGT som faaaaaaan med MVG:et också! Du är awesome!!!

2012-06-05 | 19:32:51
Bloggadress: http://girlycious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback