10 sanningar about me.

10 sanningar om mig!
1. Jag är en person som verkligen inte kan ljuga! Det är något av det svåraste som finns tycker jag haha. Om jag ska försöka ljuga för någon så börjar jag bara skratta, så jag måste vara ärlig! Fast ibland måste man ju hålla inne vissa saker också såklart. Men jag ljuger nästan aldrig!
2. Jag hatar att åka längdskidor! För jag är så himla dålig på det! Jag ramlar hela tiden, det är jätte läskigt att åka ner för backar. Fast okej jag har åkt det kanske tre gånger i mitt liv, men det är ju så svårt! haha.
3. Det skönaste som finns är att ligga i ett varmt badkar med en massa skum! Att ligga där när man fryser och kanske varit ute hela dagen, love it.
4. Det bästa som finns är att umgås med mina nära och kära! Och då menar jag min familj och mina vänner! De finns inga bättre än dom.
5. Det är skit skönt att ligga hemma en hel dag och bara kolla på filmer. Fast jag klarar högst bara en dag, sen dagen efter måste jag ut och göra något, blir för tråkigt annars!
6. Jag är beroende av att platta mitt hår! Måste göra det varje dag, eller oftast iallafall, för jag hatar att gå med mitt lockiga hår!
7. Jag gillar en person just nu. Kan inte säga att jag är kär, men gillar.Och tänker inte säga vem. ;)
8. Jag är livrädd för mörkret och höga höjder! Hatar när det är kolsvart när man är helt ensam. Och tycker det är jätte läskigt att åka höga karuseller!
9. Jag tycker mer om att prata i telefon än att smsa. För att det går mycket fortare att prata än skriva, fast det beror på vem det är också!
10. Jag ska gå och sova nu så jag orkar inte komma på en till hihi godnatt!
1. Jag är en person som verkligen inte kan ljuga! Det är något av det svåraste som finns tycker jag haha. Om jag ska försöka ljuga för någon så börjar jag bara skratta, så jag måste vara ärlig! Fast ibland måste man ju hålla inne vissa saker också såklart. Men jag ljuger nästan aldrig!
2. Jag hatar att åka längdskidor! För jag är så himla dålig på det! Jag ramlar hela tiden, det är jätte läskigt att åka ner för backar. Fast okej jag har åkt det kanske tre gånger i mitt liv, men det är ju så svårt! haha.
3. Det skönaste som finns är att ligga i ett varmt badkar med en massa skum! Att ligga där när man fryser och kanske varit ute hela dagen, love it.
4. Det bästa som finns är att umgås med mina nära och kära! Och då menar jag min familj och mina vänner! De finns inga bättre än dom.
5. Det är skit skönt att ligga hemma en hel dag och bara kolla på filmer. Fast jag klarar högst bara en dag, sen dagen efter måste jag ut och göra något, blir för tråkigt annars!
6. Jag är beroende av att platta mitt hår! Måste göra det varje dag, eller oftast iallafall, för jag hatar att gå med mitt lockiga hår!
7. Jag gillar en person just nu. Kan inte säga att jag är kär, men gillar.Och tänker inte säga vem. ;)
8. Jag är livrädd för mörkret och höga höjder! Hatar när det är kolsvart när man är helt ensam. Och tycker det är jätte läskigt att åka höga karuseller!
9. Jag tycker mer om att prata i telefon än att smsa. För att det går mycket fortare att prata än skriva, fast det beror på vem det är också!
10. Jag ska gå och sova nu så jag orkar inte komma på en till hihi godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback