sjuuukt kul man har

0. Vad är klockan nu? 19.32

1. Ditt namn? Linnea!
2. Ålder? 15 men snart 16!
3. Vart bor du? I lilla sandviken. 
4. Bor tillsammans med? Min fina familj. 
5. Husdjur? Ja världens mysigaste katt.
6. Färg på ditt hus? Röd.
7. När är du född? 22 april.
8. Klass? Jag går i 9D bästa klassen!
9. Vilket år tar/tog du studenten? 2014 tror jag!
10. Något jobb? Nej inte än..

DAGENS


11. När gick du upp i morse?
Minns inte, runt 12 kanske. 
12. När ska du sova? Sover sen när jag blir trött. och har lust att sova.
13. Duschat idag? Nej har inte orkat gjort det.
14. Kramat någon idag? nej. 
15. Pussat någon idag? nej.
16. Vad har du ätit idag? frukost, och hemmagjordpizza.
17. Dagens klädsel? underkläder, t-shirt och short, har bara suttit inne. 
18. Dagens smink? ingenting.
19. Dagens sötnos? min katt haha.
20. Dagens roligaste? ingenintg har varit speciellt roligt idag haha. tröttaste dagen. 

VEM


21. Har du många vänner?
många och många, har dom bästaste iallafall!
22.vem pussade du senast? albin.
23. Vem kramade du senast? albin tror jag. 
25. Hur många har varit otrogen mot dig? ingen vad jag vet iallafall.
27. Har du pojk-/flickvän? nej inte just nu. 
28. Vem pratade du med i telefon senast? mamma. 
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? från emilia "okej då får du kolla med mig igen sen"

BÄSTA


31. Film?
finns hur många som helst!!
32. Låt? just nu har jag fastnat för "this is the night- Guru project"

33. Mat? tacos, grillat. 
34. Dryck? coca cola, apelsinjuice, oboy.
35. Färg? gillar alla färger.
37. Stad? inte sandviken iallafall! stockholm kanske.
38. Land? turkiet, grekland.
39. Ämne i skolan? So, och ibland matte.
40. Människa? Jag såklart.

SENASTE


41. Personen du tänkte på?
hihi...
42. Personen du pussade? albin.
43. Gången du spydde? tror det var i somras senast.
44. Gången du grät? minns faktiskt inte.
45. Pizzan du åt? hemmagjord. 
46. Gången du var i Göteborg? fleera årsen.
47. Gången du var i Stockholm? i somras.
49. Gången du var hög?


ANTAL


70. Personer du älskar?
det är många.
71. Personer du hatar? tänker inte ta det här. 
72.
74. Glassar du ätit på en dag? kommer inte ihåg.
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? ska kanske på kuggnäs i sommar!
76. Gånger du haft minnesluckor? vet inte hur många gånger.
77. Gånger du varit hög?
78. Personer du saknar just nu? några st.. 
79. Gånger ditt hjärta brustit? har inte räknat.

VEM:


80. Vill du kyssa nu?
en person.
81. Ska du träffa imorgon? ingen vad jag vet iallafall.
82. Sjöng du senast för? mig själv hehe.
83. Hade du senast en msn-konversation med? använder typ inte msn.
84. Spelade du tvspel med senast? ronja tror jag.
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? honom.
86. Vill du kasta en sten i huvudet på?
87. Förtjänar att dö? den där kony!
88. Är söt? alla är söta på sitt eget sätt!
89. Vill du sova jämte inatt? vadå jämte?


VAD:

90. Gör dig glad? kärlek, och min familj och mina vänner.
91. Gör dig ledsen? att glida ifrån personer, tillexempel vänner. att sakna någon som man vet att man inte kommer träffa på jätte länge.
92. Vill du helst göra nu? sova, eller nå vart sjukt trött.
93. Önskar du att du slapp göra? gå i skolan. fyfan va skönt att slippa de!
94. Vill du ha nu? honom. 
95: Önskar du dig i födelsedagspresent? inte hunnit tänkt på det så mycket, men typ pengar, nya högtalare.
96. Längtar du till? sommmarlovet! och tills jag får träffa honom!
97. Tycker du om dina betyg? njea sådär, men vi får se slutbetygen om dom är bättre!
98. Ångrar du i ditt liv? ångrar väll lite saker, men jag tänker jämt att allt som händer alltid har en anledning till varför det hände.
99. Är det bästa som hänt dig? att jag föddes haa.
100. Hur mycket är klockan? 19.55


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback