jag klättrar klättrar upp, och du drar mig drar mig ner.

Hej! Nu är jag hemma igen. Tänkte berätta lite kort om helgen. I fredags så åkte vi till lönnvattnet då, och gjorde inte så mycket, kollade på tv och så bara. Sen på lördagen så åkte jag pappa & tess till kupolen och fick lite kläder av pappa! Kommer bilder sen. Sen så har vi inte gjort så mycket mera, jo ätit massa glass och grejer! men det har väll varit skönt att komma bort från sandviken ett tag!
Precis när jag kom hem så hoppade jag in i duschen, och det var det skönaste jag gjort på länge! Haha. Har haft hårinpackning och ansiktsmask och allt, guud vad skönt det var.

dåligt missbildat ansikte då ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback