Love me when I least deserve it becouse that is when I really need it.

Kom hem för ett tag sen, har varit ute och gått med Nellie, vi tog en sväng förbi Coop, och vipps så fick vi med oss massa kakor och dricka så hade vi picknick. Haha, vi som skulle vara så nyttiga.. det gick ju bra..
Och även när jag skulle öppna trocaderon så var den visst skakad, så fick dricka över hela mig haha.. fyfan va kladdigt det var, och nellie satt bara där och skrattade.... Haha.

'
Tänkte plugga hela dagen idag, och det gick ju SKIT bra, har inte ens börjat plugga än, så får väll göra det nu då. Hade även glömt två läxor som jag har tills imorgon, ooorkar inte. Kan ju säga att det var riktigt längesen jag var såhär skoltrött, känner bara att jag orkar inge mer! Trodde att det skulle bli lugnt efter nationella var klart, men inte fan vart de det. Tur att det bara är 7 skoldagar kvar...


Kommentarer
sarah säger:

SOMMARLOV SNART JU!! :D Hur kan ni ha prov så här sent på terminen? trodde betygen var typ satta redan? Snart slipper du söderskolan iaf! ;) Rikig pluggskola.

Så har du ett låååångt skönt sommarlov framför dej, sen är det bara att ta nya tag! ;) spännande!

Puss!

2012-05-24 | 22:24:08
Bloggadress: http://girlycious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback