The most difficult phase of your life is not when no one understands you, its when you don't understand yourself.

Woho! Jag är glad! För att mina skor som jag ska ha på skolavslutningen har kommit nu! Dom skulle egentligen ha kommit typ den 10 juni stog det , men dom kom tydligen i förväg! Hihi, så nu behöver jag inte oroa mig nå mera!
'
Har inte hänt så mycket speciellt idag, gått i skolan, solat solarium med Sarah, sen hem. Den här dagen har gått jätte fort! Hoppas att tisdag och onsdag också går fort, så jag får vara ledig igen!!

Min fina och älskade klass som jag kommer sakna så mycket sen!

Kommentarer
sarah säger:

Skorna är såååå fina!!!! <3 :D

När ska vi sola igen då gumman? Du bjuder ;) fniss.

Kanske någon mer dag denna vecka? :)



Puss!

2012-05-14 | 20:13:26
Bloggadress: http://girlycious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback