STOCKHOLM.

Kom  hemfrån stockholm för ett tag sen! Är sjukt trött, ska skriva lite snabbt om idag, och sedan springa till min säng och sova! Dagen började med att vi åkte buss i typ 3 timmar. Sen gick på skansen i nån timme bara, finns inte så mycket att se där faktiskt. Sen gick jag till stan med tjejorna, och käkade mat, sen kollade vi i några affärer en snabbis bara, hittade en jätte snygg väska! Som jag kan visa bild på imorgon. Sen vid klockan tre drog vi in på grönan! Fyfan va kul de va! Gick mest med mert, joseph, axel, marcus, och några. Är helt slut i kroppen nu, och har skit ont i fötterna! HÖRS IMORGON NU BLIR DET SÄNGEN FÖR MIG, ELLER HÄR KOMMER NÅGRA BILDER OCKSÅ.
anna somnade på bussen haha.
Även bea och ywar hay med haha. .
henke och duwon, man kan ju undra vad dom gör ja....
äckliga björnar.
fulaste bilden på mig men aja! hah
söta emma!
på skansen hhiehie.
joseph och jag i jetline, hahaha snyggaste minen han hade då!
och sen på vägen hem så hade jag ingen kompis , så jag skaffade mig en pojkvän ,snygg va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback