BILDBOMB

Bara för att jag är sjuk och har sjuuukt tråkigt haha, så här kommer en bildbomb med bara bilder från 2012! 
Hope you will like it hah ;)

Jag & Emilia haha.

Anna & Bea, haha söta.

Zariis.

Annispannis och emma kommer springades.

Jag & Zara haha.

Emilia & jag.

Jag och Elin hhih.

Sötemma hah.

Jag och anna!

Fredriiik.

Duwoniiis!

Jag & min söta kusin Ronja.

Ivet, Henke & Ywar hay!

Jag & bea!

Zaris och jag!

Sebbe haha.

Jag och Zara.

Jag och Nellie!

Elin och jag!

Elin & jag haha.

Fjortis-Emma & Nörd-Linnea

Bea & Elin!

Jag med Elins typ glasögon+näsa+mustash ;D

Zara och jag!

Eriiik.

Jag, albin, zara och liiite av emma hah.
Jag, emma, zara och elin!
Tada och ywar hay!
Elin och jag!
Ywar hay!

Jag och Nellie.
Zar och jag.
Sötaelin!
Jag, skit snygg jag vet;)
Nellie och jag haha!

Kommentarer
Bodypalace säger:

Roliga bilder en del ;)

2012-05-03 | 15:15:51
Bloggadress: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback