Alla som gillar innan 21.00 skriver jag om på bloggen!!

Martin Brolin: Har faktiskt ingen aning om vem du är, men du är säkert snäll!
Jonte Karlsson: Du är min bästis!! , haha, och du är skit rolig och snäll med!
Elin Grahn: Du är jätte snäll, och älskar ditt hår!
Viktor Ruumensaari: Super söt!
Nathalie Byström: Snygg och jätte snäll, tycker att vi borde träffas nån dag snart!
Nicki Frid: Du är söt och snäll hehe!
Emilia Toivanen: Jävligt dryg ibland, men du är ju min lillasyster så det förstår man ju, men du är jätte söt också!
Julius Mårtensson: Du är liiiten, haha men söt är du också!
Jesper Bergström: Känner dig inte, men du ser bra ut!
Sina Khaghani: Du är nog snäll, var ju några årsen man träffade dig så.. :)
Matilda Skoog: Jätte fin tjej, och säkert snäll med!
Ronja Tunhult: Söt!
Jonas Lövgren: Du är.. kort :D hehe nej då, men du är snäll med!
Peter Persson: Känner typ inte så bra, men nog snäll! ;)
Zara Tjärnström: Min snygga fru , love you!
Linnea Jonsson: Du är jätte fin och snäll är du säkert med!
Sebastian Wåhlin: Kände väll bättre förut, men du är rolig, och snäll! , eller ja förut iallafall ;)
Elin Nord: Jätte fin!
Joaquin Cardenas: Skit snäll och rolig du!
Jacob Karlsson: Du är söt och skit rolig och snäll, tycker att vi ska träffas snart!
Anna Hurinsky: Min lilla gulleplutt duu!
Felicia Norman: Jag känner inte dig.
Eric Söderholm: Du är rolig , och ibland är du dryg haha.
Sarah Toivanen: Du är min fina storasyster som är bäst!
Nellie Frid: Du är min homiee! Och jag älskar diiig!
Tomas "Raggar kungen": Du är skit rolig, och snääll!
Mathilda Uimonen: Jätte fin tjej, och ja klart att vi kan lära känna varandra bätttre!
Ivet Shami: Du är min Pizza-kompis, hahah, looove you!
Max Larsson: Hur snäll som helst, och söt!
Marwan Khedair: Nog jätte snäll!
Emil Björk: Du är skit rolig, hehe, och snäll också.
Felicia Ågren: Söt och säkert snäll!
'
Så äntligen klar! Hoppas att ni blev nöjd med det jag skrev haha, hjedå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback