Räddad lördag!

Förlåt för det förra inlägget. Råkade visst göra många oroliga, och det var verkligen inte meningen! Förlåt! Var bara så himla trött på allting, och jag skulle verkligen inte kunna göra något dumt som vissa trodde också!! Så förlåt igen för det.
'
Igår var jag ju som sagt jätte deprimerad och hade bestämt att ligga inne hela dagen. men som tur som jag hade så kom Anna hem hit till mig! Vi tänkte först bara ha lite myskväll hemma hos mig med glass och kolla på barnfilmer! Men det slutade med att vi följde med några på fest! Först fick vi skjuts till kungsgården, och det var jätte tråkigt där! Så jag, Anna, Jonathan, Robin, Nathalie och Alva drog till sandviken på fest istället. Där var det jätte roligt, med trevligt folk! Fast det spårade tillslut. Så då drog vi till donken och käkade, sen hem och sov! Så dagen vart väldigt lyckad ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback