Måndag

Har knappt sovigt något inatt, så har varit jätte trött i skolan, med huvudvärk usch jobbigt är det. Slutade i alla fall tidigt som tur var och då gick jag hem till min syster Sarah. Vi kollade på Final destination 2 och 3. Ganska gamla filmer, men dom var super bra, så ni som inte har sett dom än, kolla på dom!! Sen åkte vi och hämtade kläder hemma hos någon som hon känner, 4 stycken ikea kartonger fulla med kläder, som vi fick! Hittade några snygga tröjor! Kan tyvärr inte visa bild på dom för att jag har slängt dom i tvätten innan jag kan använda dom.
'
Jag kom hem nyligen och har bara hunnit äta och duscha. Nu blir det att mysa med mig själv till The vampire diaries tror jag! Sen sova!

Kommentarer
sarah säger:

2 & 3 menar du väl? ;) Vi får kolla på dom andra i veckan! Puss puss!

Svar: HIhi oj, nu har jag ändrat;) Blir bra det! puss!
Linnea

2012-11-12 | 22:41:13
Bloggadress: http://girlyciousdiet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback