Såhär kommer min dag se ut

Idag är jag ju som sagt ledig, var hur skönt som helst att få sova lite längre! Har jag bestämt lite saker som jag ska göra idag! Först ska jag försöka få bort min navelpiercing med en tång, (eftersom den sitter så himla hårt!) så önska mig lycka till. Sen ska jag baka en blåbärspaj som kommer bli super god. Senare kommer pojkvännen hit och ska hjälpa mig med matten och ska tvinga han att smaka på min paj också! Han säger att blåbärspaj är äckligt när han inte ens har smakat det? haha nu ska han få se!!

Kommentarer
sarah säger:

bläbärspaj som är så gott! :D Lycka till med piercingen..
Ring till redrum annars, åh säg att du piercade dej där, och itne får bort den. Om tips, o vilken kula du ska lossa på, annars om du kan komma in så hjälper dom dej.

Svar: Ja skulle kunna leva på det:D Använde en låsringstång, så då gick de:DD
Linnea

2012-11-28 | 12:57:36
Bloggadress: http://girlyciousdiet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback