Sometimes, too much happiness can be frightening, because you know it’s going to end.

Har bestämt mig för att börjar blogga nu igen! Har haft bloggpaus i några dagar nu och det räcker! Dom dagar som jag inte har bloggat har jag gått i skolan såklart, varit en väldigt chillvecka kan jag säga! Varit på studiebesök i gävle+ käk med mina babes och kollade lite i affärer, varit ledig en dag, och sjuk en dag, och slutat tidigare osv! Jätte skönt. Har även hunnit umgås med min pojkvän också, annars har jag inte gjort så mycket mera!
 

Kommentarer
sarah säger:

så kul att du är tillbaka! <3 <3 <3
Bilden på dig var jättefin, btw!

Svar: Åh tack, du är också fin Sarsh!! :) <3 <3
Linnea

2012-11-11 | 21:15:17
Bloggadress: http://girlyciousdiet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback