Helt själv i klassrummet är ju jätte roligt

Nu sitter jag i skolan (börjar om typ en timme) så är såklart själv här. Idag ska vi få höra på någon föreläsning, och sen jobba med våran uppgift som ska vara klar till på fredag, och sen på eftermiddagen ska tvåorna på handel redovisa något för oss! 
'
Eftersom alla var så tråkiga och ingen svarade på mitt förra inlägg, (Om halloween) .även fast det var ganska många som hade varit in på bloggen. så tänker jag nog köpa det billigaste, och det var den där röda hårsprayen! 

Har inge roliga bilder på datorn, så därför det blir webcam bilder ganska ofta! Som idag. Tröttaste bilden haha, men kolla mitt fina skal som jag lånar av min lillasyster hihi, musse pigg och mimmi! 

Kommentarer
Irma säger:

Fin blogg ;)

2012-10-24 | 20:04:23
Bloggadress: http://photomemorieess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback