All I do is win, no matter what.

Nu har man kommit hem från högbo! Hade ju som sagt friluftsdag där idag med min klass. Först fick vi gå tipsrunda till svartviksstugan, som var 3,5 km. När vi kom dit var vi indelade i grupper och fick göra olika aktiviteter. Först fick våran grupp koka spagetti, och sen skulle man lyckas knyta en spagetti så fort som möjligt. Sen fick vi knäppa massa bilder på oss som skulle visa regler, eller vad man ska säga. Sen fick vi laga kolbollar, faktiskt ganska gott! Och sen skulle vi hämta pinnar och sånt från skogen och elda det så att en tråd skulle gå av, och vi ägde hheh. Sen fick vi gå tillbaka dom där 3,5 km igen! Men det var faktiskt en helt okej dag! 
Nu ska jag gå och göra nånting roligare medans jag väntar tills Axel har slutat, för då ska jag träffa han hiih! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback