Dag 1 - Berätta om dig själv + bild

Ja jag heter ju som sagt Linnea Toivanen, men i det här faller så tror jag redan att ni vet det! Jag är 16 år och fyllde det den 22 april, så jag är alltså 96:a. Jag bor i sandviken, på en liten gata som heter Stigen, mitt i skogen!
Jag har tre syskon, storasyster Sarah, storebror Mathias & lillasyster Emilia.Har tre katter också som heter Snövit, lennart & gertrud! Mina föräldrar heter Ann-kristin och Timo, fast dom är skilda. Jag är mest hemma hos mamma. Men vissa helger är jag hemma hos pappa också, som nu för tillfället bor i sommarstugan. Jag har även en pojkvän också som är världens bästa!
Jag går på bessemerskolan på handels programmet, och jag trivs faktiskt bra där! 
Det jag brukar göra om dagarna är fakiskt ingenting speciellt. Umgås med vänner, familj osv, eller pluggar, eller sitter vid datorn, och lite andra grejer också då och då! 
Jag tycker väldigt mycket om mat, hahah, ja jag är "tjock"! Älskar tacos, grillat, mammas egna köttbullar hihi osv. Älskar också att kolla på filmer! Speciellt komedier, kärleksfilmer och skräckfilmer!
Jag hatar höga höjder, är nog det värsta som finns det, usch! Hatar även små kryp typ skalbaggar och sånt! Och jag hatar när folk ljuger. och när man förväntat sig något också blir det inte av hatar jag också. 
Jag är en person som oftast är glad, men jag kan väldigt enkelt irritera mig på saker, haha. Eller jag har väl vissa dagar jag har typ damp och stör mig på allt, och vissa dagar jag är glad hela tiden! Så ni får vara berädd på allt! Hihi, men jag är iallafall suuuper snäll!Nu vet jag faktiskt inte vad jag kan skriva mera? Men jag hoppas att det här räckte iallafall, så får ni väl kommentera om det är något ni undrar över! ;) PEACE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback