Dag 3 - 10 sanningar om dig själv

 
1. Jag erkänner att jag kan vara jäkligt lat ibland, haha. Brukar te.x. säga åt min lillasyster att hämta saker åt mig ganska ofta.. hihihi. 
2. När jag är ensam i mitt rum så brukar jag sjunga, och ibland dansa också haha, tur att ingen ser eller hör. 
3. Jag älskar att träna, men jag är oftast för lat för att göra det, hehe.. Men när jag väl gör det så känner jag mig jätte duktig!
4. Jag verkligen älskar att få komplimanger!
5. Jag älskar parfymer, har massa olika hemma, lovee it. 
6. Jag tycker att det är roligt att dryga med människor som är sura hihi;). 
7. Ibland brukar jag kolla på filmer som jag kollade på när jag var liten, för dom äger.
8. När jag har tråkigt brukar jag alltid gå till kylskåpet det första jag gör. 
9. Det bästa som finns på morgonen är att ligga och kolla på filmer heela morgonen, eller att vakna upp bredvid bästa! 
10. Och nu den sista! Det här tog väääldigt lång tid, så nu är jag glad att jag äntligen är klar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback