Hatar mardrömmar!!

Haha, åh inatt drömde jag världens läskigaste dröm! Den började med att jag satt i gräset med några stycken i en ring haha. Också gick det förbi en jätte läskig kille, som kollade rakt fram och gick med bestämda steg, och höll i en kökskniv rakt ut. Också stirrade jag på honom hela tiden när han gick där. Och sen när han hade kommit långt bort så sa jag till nån bredvid mig (kommer inte ihåg vem) typ "såg du vad läskig den där killen såg ut". Och då helt plötsligt kollade han bakåt rakt i mina ögon. Och ja ba ååh nej. Också vände han och började gå mot mig istället! Med kniven riktad mot mig! Det var skit läskigt, och han var värsta mördaren! Och då började han jaga oss, och sen dödade vi han tror jag.  Och efter det så skulle vi typ gå nånstans, och då kom det typ två gubbar som hade svarta kläder och började springa mot oss (dom skulle döda oss för att vi hade dödat den där killen) . Och då var det bara jag, min lillasyster och någon till, också fick dom tag på dom två och dödade dom. Också vart jag helt ensam................
Skit läskig dröm! Trodde verkligen att det var påriktigt också, men det var skönt att det inte var det hehe! Hatar verkligen mardrömmar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback