Halsfluss

Jag har inte riktigt orkat blogga något eftersom jag har varit sjuk. Jag var till sjukhuset igår och fick reda på att jag har halsfluss, inte roligt alls. Så ska äta pencellin nu i 10 dagar, men känner redan att halsen börjar bli bättre än igår (då jag knappt kunde äta så drack t.ex. bantingspulver)! Ska vara hemma från skolan resten utav veckan också eftersom jag fortfarande smittas.

Känner att jag kommer vara väldigt stressad sen i skolan eftersom jag verkligen hatar att ligga efter. Blev stressad förut när jag hade varit borta i EN dag, och nu är det en hel vecka! Längtar tills jag blir frisk iallafall, för det är såå uttråkande att bara ligga hemma själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback