Books

Tänkte ge några tips på bra böcker, om det är några fler personer som också gillar böcker lika mycket som jag gör. Förr hatade jag verkligen att läsa, men nu på sista tiden har jag kommit på att böcker kan vara riktigt bra. 
 
Mari Jungstedt. Hon är en romanförfattare, och jag har läst några av hennes böcker och tycker att dom är jättebra. Alla hennes böcker handlar om kommissarie Knutas och hans kollegor, som löser olika fall i varje bok. Så dem som tycker om spännande och lättlästa böcker, är dom här perfekta.
 
Harry potter. Många utav er har säkert redan läst Harry Potter böckerna, själv har jag bara läst en och börjat på den andra. För er som aldrig har läst dom, så kan jag berätta att dom är sjukt bra. Man får veta mycket mera saker än i filmerna, och dom är väldigt lättlästa (som jag inte trodde att dom skulle vara). 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback