dance

För några månader sedan så gick jag på poledance (för dom som ej visste). Jag slutade p.g.a. att det var alldeles för dyrt, då jag bara får studiebidrag och det inte räcker till. Tyckte även att tricksen som vi gjorde började bli väldigt svåra, när vi hade kommit upp i nivå 3, utav 8 nivåer. Så jag bestämde mig för att sluta.
 
 
Det är nu i efterhand jag verkligen saknar det, att åka till gävle 1-2 gånger i veckan för att träna, och pressa kroppen, slänga sig runt stången, och dansa. Det är en sådan härlig känsla. Att ha den där jäkla träningsvärken dagen efter, känna att man börjar bygga lite muskler, och att känna att man blir vigare och vigare. Känslan när man lär sig ett nytt trick som man tränat på. Att bara få improvisera och dansa på en stång, till en låt som man älskar.
Jag saknar det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback