Saker ni kanske inte visste om mig

  • Jag har en väldigt kort stubin, så kan först vara jätte glad, och helt plötsligt bli skit arg om någon t.ex. är dryg mot mig. Haha. 
  • När jag kollar på skräckfilmer brukar jag oftast inte bli så rädd. Men sen efteråt på kvällen när jag sover ensam brukar jag bli väldigt mörkrädd, och sova med tänd lampa ibland, hehe vilken tönt. 
  • Jag tycker att det är så himla mycket godare med nyttiga saker som gurka och dipp, sallad, frukter osv. Än att äta godis och chips. 
  • Jag är inte en sån som festar och super exakt varje helg, och jag är glad över det också. Tycker att man kan göra det ibland istället för hela tiden, också blir man ju fet av alkohol! 
  • När jag borstar tänderna ställer jag mig alltid på ett speciellt sätt, ALLTID, och automatiskt, så tänker inte på att jag gör det. Min pojkvän brukar skratta åt mig då. 
  • Jag fick glasögon när jag gick i fyran, och jag har fortfarande exakt samma glasögon, alltså i 7 år. (som är skitfula) Så använder dom när ingen ser mig. Nästa vecka ska jag äntligen skaffa nya.
  • Jag fungerar helt seriöst inte utan mat. När jag inte har ätit på några timmar förvandlas jag till ett monster, och blir typ självmordsbenägen och allt. Skulle nästan kunna döda någon också. 
  • Jag har väldigt lätt att visa känslor, börjar skratta åt nästan allt, börjar gråta väldigt enkelt, och blir arg/irriterad på ca fem sekunder.
     
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback