Rökning!

En sak som jag tycker är så otroligt onödigt, det är att röka. Förstår inte varför folk börjar göra det faktiskt!! Det luktar äckligt, smakar äckligt, tycker jag. Det brukar oftast börja med att man "bara fest-röker", och sen går det över till att man röker när man är nykter, och poff så är man beroende!

Jag och Lisa kollade på en film idag där dom visade vanliga lungor hur dom ser ut, och hur dom ser ut när man röker.(den som är här nedanför)  USCH. Jag blev nästan rädd, det ser ju bara äckligt och läskigt ut! Vad onödigt att förstöra sig själv, och kanske få lungcancer, bara för att man blir beroende av cigaretter!!

Jag är så glad att jag är jag. För jag är så himla smart!! Jag är stolt över mig själv att jag inte håller på med sånna där dåliga saker, när folk runt omkring mig gör det. Men dom får göra som dom vill! Tur jag är smart:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback