tummen ner på den här dagen

Världens sämsta fredag! Eller nja, den började ju bra iallafall, eftersom jag vaknade upp bredvid Axel! De är det ända som är bra med den här dagen.. För att jag är förkyld, så har bara känt mig trött och hängig, känner mig även ful och äcklig idag också.. Är så OTROLIGT skönt att vara hemma, OCH ATT DET ÄR HELG NU, och SNART LOV. Kan ni förstå hur SKÖNT det är?
Så den här dagen tänker jag ligga och vila hela dagen, och kanske kolla på serier! Måste bli lite friskare tills imorgon, eftersom jag har poledance uppvisning då! Shit är skit nervös! uschusch, ångrar mig lite att jag sa att jag skulle vara med.. Men vafan, lever ju bara en gång som sagt hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback