älskadeälskadeälskade fredag

Imorse när jag och axel vaknade var det så otroligt jobbigt att resa sig från sängen! Vela bara ligga kvar där hela dagen och mysa. Och det kunde jag nästan ha gjort, eftersom precis när jag kom till skolan så berättar dem från min klass att dom 2 första lektionerna är inställda. Det slutade med att vi hade 4 timmars hål och fick sluta 12, alltså tre timmar tidigare än vanligt! Så det var väl lite skönt, förutom att jag kunde ha legat kvar i sängen istället!!

Just nu sitter jag hemma och pluggar matte, eftersom jag är så efter i boken, måste jobba ikapp! Blir ju så himla stressig när jag är efter. Ikväll ska jag iaf åka till jernvallen med Emma och Elin, för att kolla på Axels match! Ska bli roligt att få träffa mina saknade vänner! Sen efter ska jag sova hemma hos Älsklingsaxel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback