KLAGA FÅR MAN GÖRA IBLAND

Jag verkligen hatar dagar som idag. Allting är bara fel. Började med att jag sov över (okej det var skönt men ändå) inte bra. Sen var jag bara trött i skolan och min klass var så jobbig. Vela hitta på något roligt efter skolan med någon, men slutade ju fem år tidigare än alla andra så vela inte sitta i skolan och vänta, så jag åkte hem och hade bajstråkigt. Blev jätte hungrig och fick reda på att vi skulle äta PANNKAKOR idag, tycker inte om det, så fick äta en billys istället och är redan hungrig igen. Sen fick jag reda på en sak så jag blev ännu surare. Och nu en till sak. Men ja kan det bli värre, ja för nu är jag kissnödig också. Klagar på allting och de får man faktiskt ibland. ARG hatar allt. hatar skolan. hatar mitt rum också förresten bara för att jag ska något mera att klaga på. OCH JA JAG HATAR MENS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback