facebook / twitter

Alltså jag förstår inte varför jag ens är inne på facebook fortfarande, nästan hela tiden. Det ända man ser ändå är typ: folk som delar massa äckliga bilder på djur och människor som blivit misshandlade, förstår inte ens varför, bara äckligt. En massa 98:or osv som förlovar sig, iallafall jag tycker att man ska förlova sig när man är äldre och verkligen älskar varandra och tror att man kommer vara tillsammans hela livet! Sen har vi ju alla "gilla så skriver jag något i chatten" statusarna, börjar väl bli liiiite tjatigt. Och till sist alla folk som klagar över allt.

Så, varför är jag inne på det ens? Lär väl vara för att jag ska använda chatten, ända anledningen. Tycker facebook har spårat för mycket nu. Så nu är det Twitter som gäller för mig. Mycket bättre. Så som ni säkert vet  så kan ni väldigt gärna följa mig där förresten hihi, bara att söka på mitt namn. Förresten ni behöver inte ta illa upp eller något för de jag skrev, skrev bara som jag tyckte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback