Nyår!!

Hej, nu är det alltså 2013, kommer ta ett tag för mig att fatta det hihi. Aja, igår hade jag iallafall roligt! Åkte först hem till Beatrice med tjejorna och lagade god tacos och åt de. Sen tog vi bussen till Gävle på festligheter. Helt okej var de! Fick kyssa Anna också på tolvslaget hihi. Sen efter det tog vi bussen till Sandviken och när jag hoppade av bussen så stog min fina pojkvän där och väntade! Det bästa på kvällen faktiskt. Då gick vi hem till mig, och vi hade lite främmande där, så vi satt oss och pratade med dom ett tag innan vi gick och la oss! Bra slut och början på året! Axel åkte hem nyss, så nu sitter jag och inväntar mat, donkenmat, gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback