poledance träning hemma hos min syster

Stannade hemma från skolan idag, för jag kände mig bara hängig när jag vaknade, och hade knappt sovit någonting. Så sov några extra timmar. Det kändes mycket bättre sen när jag vaknade. 

Åt lite frukost. Sedan tog jag en skön prommenad hem till min storasyster. För att träna lite poledance! (Vi skulle ju egentligen ha åkt in till gävle och haft träning, men hon var sjuk så vi ska ta igen det senare i veckan!) Hon hade en dvd hemma med uppvärming som jag gjorde, var inte så jätte jobbigt. Sedan stretchade jag som vanligt, blir vigare och vigare men inte tillräckligt! Sen gick jag bara igenom tricksen som vi har lärt oss. Höll på ungefär 1 och en halv timme tror jag.
Här får ni en bild också hehe, ser kanske lite rolig ut men ja! Det är ett av tricksen som vi lärt oss förut, kommer dock inte ihåg vad alla tricks heter..:/

Kommentarer
Johanna säger:

Jag tycker att poledance ser så himla roligt ut! Det är något som jag verkligen skulle vilja prova på.
Går du på några sådana "lektioner"? Isåfall, vad kostar det? :)

Svar: Ja jag går på poledance i gävle http://poleandfitnesstudio.se/ , där kan du se mera! Tror det kostar typ 1500 för en kurs! :)
Linnea

2013-01-30 | 17:46:58
Bloggadress: http://jojohyn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback