tandläkaren för att.....

Idag hade jag sovmorgon igen det var super skönt hihi! Sen fick jag även sluta ungefär en timme tidigare, för att jag skulle till tandläkaren! Och då undrar ni nog vad jag gjorde där. Det ska jag säga er också hihi, jag satt dit ett tandsmycke! Tycker själv att det blev jätte fint! Ni ser på bilderna där nere, med min extremt bra iphonekamera..!
 
Iallafall, efter det gick jag till folketshus med Axel för han skulle ha trummor. Sen åkte vi till han och åt hamburgare, efter de hann vi inte göra så mycket mera för han skulle på träning. Nu är jag hemma i min säng och myser lite i min onepiece.

Kommentarer
sarah säger:

snyggt det blev!! :)

Svar: tackar!!:D
Linnea

2013-01-23 | 14:08:16
Bloggadress: http://girlyciousdiet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback