tidsfördriv baby

1. Vad heter du? Jag heter Linnea Maria Toivanen jag.

2. Hur gammal är du? 16 år, men snart 17 om några månader hihi.
3. Vart bor du? sandviken, mitt i skogen.
4. Hårfärg? Svart/mörkbrunt
5. Ögonfärg? Grön/bruna.
6. Hur lång är du? 171 cm ungefär tror jag.

7. Kär? Ja mycket!
8. Singel eller upptagen? Jag är upptagen.
9. Hur många har du kysst? 1,2,3,4,5,6,6,7,8,88, hehe ne inte vet jag
10. När och vem kysste du senast? Min pojkvän såklart, och de var för tre dagar sen.
11. Har du hånglat med någon av samma kön? Japp Annapanna.
12. När hade du senast sex och med vem? Haha, men vilken fråga, ja ni kan ju gissa vem de var med och för några dagar sen .
14. Dumpat någon? njea
15. Blivit dumpad?på sätt och vis
16. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? jag föredrar min pojk.
17. Vad har du för mobil? iphone 3gs
18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? Skulle ge pengar till min morfar, och sen spara, eller köpa roliga saker, skulle ha köpt en stång också.
19. Favoritland? grekland kanske eller turkiet.
20. Favoritfärg? Beror på gillar allt möjligt, men lila är fint!
21. Film? jag gillar kärleksfilmer och sorgliga filmer, som remember me, a walk to remember och dom, och titanic, hachiko.
22. Bok? Har faktiskt ingen favoritbok.. Men ska snart låna en bok om "hemligheten",(som jag skrev lite om i ett inlägg tidigare) så det ska väl blir spännande!
23. Killar eller tjejer? Förstår inte riktigt, men i förhållande så föredrar jag killar.
24. Vad gillar du mest med dig själv? min längd på håret kanske, och tycker om mitt leende ibland hehe.
25. Vad gillar du minst med dig själv? att jag är lång, och vill ha finare hy
26. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan Min familj, mina närmsta vänner och min pojkvän.
27. En person du älskar Kan inte välja en älskar så många:( familjsläktvännerpojkvän
28. En person du hatar: Hahaha, inte bra att skriva ut de elle
29. Ut och festa eller myskväll? Jag älskar både och, så skönt med myskvällar men festa är roligt också.
30. Saknar du någon just nu? Japp.
31. Vad är det bästa som hänt dig? Åhh, finns så mycket bra som har hänt mig, som att jag träffade axel tillexempel.
32. Beroende av något? Börjar bli beroende av att spela candy crush haha, älskar även lakrits mycket, men eftersom jag är så duktig så äter jag ju inte godis!
33. Ditt livs största misstag? äsch jag vet inte, jag tycker bara att allt händer utav en anledning.
34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? skulle inte klara mig utan någon av alla mina nära och kära!!
35. Har du några tatueringar? nepp.
36. Piercingar? Öronen och i naveln.
37. Vem är mest lik dig? Får ofta höra att jag är jätte lik mamma.
38. Har du någon förebild? min poledance tränare för jag ska bli lika bra på poledance!
39. Vad ska du göra idag? Dagen börjar ju ta slut, men resten av kvällen ska jag inte göra något speciellt.
40. Vad är det värsta du vet? Att bli besviken, eller sårad.
41. Vad är det bästa du vet? Mat, och mina nära såklart.
42. Vad åt du senast? En billyspizza..
43. Vad vill du ha just nu? en stång hemma så jag kan träna poledance:(
44. Vad köpte du senast? underkläder.
45. Vem är din favorit kändis? hmm.. cameron diaz, adam brody hihi, robert pattinson, leonardo dicaprio.
46. Vilken är din favoritställning? Haha men.
47. Tränar du? Jaapp.
48. När går du och lägger dig? Olika, 22.00-23.00.
49. Vad är klockan nu? 20.21
50. Är du nöjd med ditt liv? Njaaaa. Ibland är jag de, men ibland absolut inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback