9 månader

Igår hade jag och min pojkvän hållit ihop i hela 9 månader. 9 månader? Tiden går så otroligt snabbt, men ändå är det verkligen inte tillräckligt länge. Jag behöver flera miljoner timmar, dagar och år med honom. Det blir aldrig tillräckligt. 
Han är min bästavän och pojkvän på samma gång. Det är så skönt att alltid kunna vara sig själv med honom, och att vi båda är så fula när vi är med varandra haha. Kan inte tänka mig själv med någon annan person än honom. Även fast han kan vara jävligt jobbig ibland, och vara den mest irriterande personen i världen. Så är han också den personen som kan få mig på så bra humör, och få mig att må så jäkla bra. Världens finaste. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback