Bra och dåligt

Hej allihopa! Har haft sommarlov nu i 2 dagar, och kan säga att mitt sommarlov började både bra och dåligt. Det dåliga är att jag har haft sjukt ont i örat nu i flera dagar, fick reda på att det är hörselgångsinflammation, (plus haft lite feber). Så har tyvärr inte orkat göra nånting i stort sätt. Det bra är iaf att jag fick börja sommarlovet med att umgås med min pojke. Gud tycker synd om honom, som har fått tagit hand om en sjuk och gnällig Linnéa i flera dagar, och nätter.. 
 
Annars är det väl bra, med sommalov och allt. Dock har jag inte fått några sommarlovskänslor än, känns som att jag ska tillbaka till skolan på måndag ungefär. Kanske börjar fatta att jag har sommarlov om några veckor! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback