Tips om topsar!

Jag har ett väldigt viktigt tips till er som gör ren era öron med topsar ofta! Jag är (var) beroende av att göra det, gjorde ren dom varannan dag, ibland varje dag. Det är absolut inte bra alls! Så om någon mer är beroende av det, försök att bara SLUTA! 
 
Jag har alltså fått hörselgångsinflammation p.g.a att jag gör ren dom hela tiden. Det är sjukt jävla jobbigt! Gör ont och svider. Kan knappt sova någonting, lever på att äta alvedon och Ipren. Och örat blir helt varigt och äckligt. Tänker aldrig mera använda en tops iaf, finns andra sätt att göra ren öronen. Dem säger ju att man inte ska stoppa i något i örat som är vassare än armbågen. Usch nu har jag iaf lärt mig något! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback