Dem senaste dagarna som jag ej har bloggat

I TORSDAGS tränade jag först, sten hårt! Haha, det var super jobbigt den här gången, men det var såklart jätte roligt! Sedan på kvällen åkte jag på filmkväll med härliga personer hemma hos Marcus med honom, Axel, Anna, Emma, Elin och Gustav! Det var jätte mysigt, och det var jätte längesedan jag hade träffat Marcus så det var roligt att få se honom också! Sedan sov jag hemma hos Axel!

I FREDAGS vaknade jag hemma hos Axel, och umgicks med honom hela dagen. På kvällen åt jag påskmiddag med hans familj och hans mormor och morfar! Sov kvar där igen.

I LÖRDAGS åkte jag hem rätt så tidigt, för att sedan äta påskmiddag med min familj och släkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback