I hope you die!

FREDAG. Idag gick jag upp ganska tidigt eftersom jag tycker det är så skönt, än att sova bort halva dagen. Det är bara jobbigt på något sätt. Medans nästan alla andra i min ålder verkligen inte håller med mig haha. Håller väl kanske på att bli gammal!
Dagens fråga lyder såhär: vad ska man göra idag? Har inga som helst planer för dagen.. Tråkigt. När det är så fint väder ute också. Skulle vilja ut och gå, men det vågar man inte nu när den där äckel gubben förmodligen är ute där någonstans. Helt sjukt att man ska behöva vara rädd för att vara ute själv, så ska det absolut inte vara...
560139_337814336339394_56631067_n_large

Kommentarer
Anonym säger:

Det är Inge farligare ute idag än det va förra månaden eller förra halv året.

Svar: Men man kanske vill hålla sig på den säkra sidan? När det är tjejer som blivit "överfallna" tillochmed mitt på dagen. Nej hellre sitter jag inne, än att chansa och bli våldtagen!
Linnea

2013-03-03 | 12:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback